Europe Time Machine (2/5)Machine Learning and Artificial Intelligence
Since the beginning of the 21st century, scientists have been working on the extremely complex process of digitising Europe's cultural heritage. For the Time Machine to be usable, huge amounts of archive material have to be scanned and processed at tremendous speed. The only way to speed up this process is with the help of artificial intelligence.