The Science of Facial HairXenius
Already present in ancient Mesopotamia, where it was a sign of social status, the beard keeps coming back into fashion. But are beards hygienic? Xenius presenters Gunnar ad Pierre go to a barbershop in Munich to find out about beard care and hygiene.