Manon at the Hamburg State OperaA look behind the scenes
It's a long way from the idea of a production to the final opera performance on stage. Cultural journalist Jan Peter Gehrckens accompanied the rehearsals of David Bösch's new “Manon” at the Hamburg State Opera. This shows how singers, orchestra and director bring a beloved classic to life on stage.