The Ladies of the Repertoire Costume ShopZurich Opera House
What happens to all the costumes at the end of the season?The nimble-fingered ladies of the Costume Shop unlock the ozone closet and demonstrate vodka spray.What you always wanted to know about the Opernhaus, but were afraid to ask:The team of Opernhaus Zürich reveals all.