The Life of a Pointe Shoe
New shoes should be taken good care of. “Certainly not!” screams the pointe shoe.Because the pointe shoe is tough – having been cut, kneaded, beaten, and stitched.All for its own good of course.What you always wanted to know about the Opernhaus, but were afraid to ask:the team of Opernhaus Zürich reveals all.