The voiceZurich Opera House
A lyrical mezzo-soprano and sonorous baritone sing a musical in an opera house.Or is it an operetta? Categorizing works according to genre is not always easy, but it can be extremely important.What are the different disciplines for singers and how are they assigned? What you always wanted to know about the Opernhaus, but were afraid to ask:The team of Opernhaus Zürich reveals all.