Scenography
Over a ton of artificial fir trees must go on the stage of the Zurich Opera House. They are needed for "La bohème". But not every person in Zurich understands why day in and day out there’s an opera truck driving through the city. What you always wanted to know about an opera house, but never dared to ask: employees of the Zurich Opera House answer.