Marcel Dettmann at ARTE Mix ø Trabendo
Marcel Dettmann is synonymous with Berghain: He has been resident DJ at the Berlin club since it first opened its doors and has released on the associated record label, Ostgut Ton, as well as his own label MDR (Marcel Dettmann records). His experimental and minimal techno sound is always well received. This set was recorded at the Trabendo in Paris on 12 October 2018.