Daniel Hope and Alexey Botvinov
A performance by the Ukrainian Youth Symphony Orchestra, conducted by Oksana Lyniv at the 2018 Young Euro Classic festival in Berlin, an annual gathering of young musicians' orchestras. The programme includes classics by Tchaikovsky and Beethoven, as well as works by Ukrainian composers Vitalij Hubarenko and Evgen Stankowitsch.