Aeropostale Rally AfricaARTE Reportage
From May 1923 the Latécoère Airline linked Toulouse with Dakar via several staging posts along the west coast of Africa. Legendary pilots worked the postal service line such Saint-Exupéry, whose experiences were later immortalised in the novel Night Flight. Nearly a century later crews of the Latécoère-Aéropostale Rally once again fly the line meeting local people along the way.