National Parks of the FutureSeychelles: New Marine Reserves
The species-rich coral reefs of the Seychelles are threatened by overfishing, plastic waste and climate change. But the Seychelles government recently made one third of its waters a marine reserve and environmental groups are working hard to revive damaged reefs.