Canada: Cinema Against SuicideARTE Reportage
Wapikoni Mobile is a non-profit media organisation created to give young indigenous Canadians a voice and as a way of battling alarmingly high youth suicide rates in First Nation communities. By helping 15 to 35 year olds to make their own films and tell their own stories, they hope to heal the wounds of the past.