Interlude [Police]
Every generation of rapper in France tackles the diffcult and sometimes violent relationship between the police and urban French youth. And in the 90s, it became urgent after 17-year-old Makomé M'Bowolé was killed by a bullet to the head at point blank range during a police interrogation at a police station, triggering riots.