On Mission
The mainly BAME neighbourhoods of Paris were places mainstream media didn't go and didn't talk about. So the local rapper's became the CNN of their communities. They rapped about unemployment, police violence, everyday racism and lack of a future. They wanted to be heard by the society that had pushed them to the fringes.