French Game (10/11)Blocked - Casseurs Flowteurs
With the birth of the Internet, it no longer mattered if artists were based in Paris or not. Creativity was decentralised, and democratised. And thanks to music sharing sites like MySpace, Orelsan and Gringe managed to break into the industry with their game-changing sounds.