French Game (3/11)Losers Take the Wheel - Time Bomb
En 1995, a new generation of rappers want to shake up the game and challenge the pioneers who made the rules. Even more hardcore, and even more technical, the rap collectives Time Bomb and La Cliqua were a new style and a new sound.