A Mediterranean JourneySpain
Andalusia is revealed in all its splendour. After an introduction to flamenco with the dancer Anabel Veloso, we visit the Alhambra in Granada, an architectural marvel testifying to the Arab influence that has long marked the region. In Tarifa, photographer José Luis Terrado records the living and working conditions of refugees, which contrast with the superb villas of the region.