A Mediterranean JourneyMorocco
This Mediterranean journey is coming to an end. For this last leg, Sineb is in Morocco, the country of her grandparents, with Jaafar. After a stroll through the medina of Tangier and a visit to its souk, the two journalists sit down at the water's edge to talk about their exciting Mediterranean journey.