A Mediterranean JourneyMalta
The smallest state in the EU has a rich heritage. Malta has renovated its beautiful capital, Valletta, at great expense. Here we meet the architect Konrad Buhagiar who played a major role in the capital’s revival. But the island nation also has a dark side: the refugee crisis has resulted in many drowned at sea trying to reach Malta, the gateway to Europe.