A Mediterranean JourneyEgypt
A visit to the land of the Pharaohs, considered a cradle of civilisation and an extremely heterogenous society today. In Alexandria, Shaima Ali has created a Muslim dating application. In Port Said, Eman Hadoo and her female friends practice a traditionally male art form and accompany their songs with the simsimiyya, an Egyptian string instrument.