A Mediterranean JourneyCyprus
Cyprus is one of the oldest civilisations in the Mediterranean. In the Troodos Mountains, winemaker Lefteris Mohianakis and his wife Kristina make an award-winning Cypriot dessert wine - the achievement of a lifetime. In Ayia Napa, we meet marine biologist Louis Hadjioannou, who devotes himself to studying lionfish.