A Mediterranean JourneyLebanon
In Lebanon, two German journalists explore Beirut, still scarred by years of civil war. The journey continues in the north of the country, in Tripoli, to meet Lea Baroudi, the initiator of the MARCH reconciliation project between Lebanon’s communities.