Re: Tensions in KosovoARTE ReportageTanzania: Albinos' Stolen Childhood
Since 2008, the Tanzanian government has locked away albino children in special schools. This is to protect them against attacks, as the belief that albinos' body parts bring special powers was untily recently widespread.