Afghanistan: Women's EloquenceARTE Reportage
In the most dangerous city in Afghanistan Abdul Wadood Pedram, president of the Human Rights and Eradication of Violence Organization (HREVO), has set up a rhetoric competition for women, a radical move in a highly traditional society.