Re: Bucharest’s Lost ChildrenARTE ReportageUganda: Refugee Paradise
Uganda has a unique refugee policy: Refugees, arriving mostly from Sudan and DR Congo, are not placed in camps, instead they are given small plots of land to build a home and to cultivate.