Israel: Holy Land of CannabisARTE Reportage
Israel has allowed the medicinal use of cannabis for some time now and the green rush is taking hold. Over 200 firms have applied for a permit to produce and export marijuana as Israel vies to be world leader in cannabis commercialisation.