Indonesia: Heavy Metal MeccaARTE Reportage
Under Muhammad Suharto’s dictatorship it was banned. Today, the Indonesian president is a notorious heavy metal fan and concerts and festivals celebrating the genre are regularly held across the country, except in the Banda Aceh region where strict Sharia law is upheld.