Punkovino (1/10)
Raphael Baissas goes by Raf - a moniker that sums up his no-nonsense approach to life and to making wine. A former Apple employee, he wanted a simpler life. At night he hangs out with his friends in the town and in the morning he works hard in his fields making natural wine.