Punkovino (1/10)
In a tiny village in the Corbières in the south of France, Alban Michel has found his promised land. He is a radical natural wine supporter. His worst enemy isn't chemicals though: ironically, it's nature. Wild boar love his grapes, and within a couple of days, they can wipe out a year's worth of hard graft.