Punkovino (1/10)
With little money in his pocket, Eloi emigrated from Tarragona to Mallorca to breathe new life into a deserted vineyard. Here he grows almost forgotten, native grape varieties. And to protect its all natural process, Eloi refuses to add the acidity that would put this wine into a superior category of wines from Mallorca. Instead, he's happy to produce humble table wine, all natural and made from, and in, the earth.