Punkovino (1/10)
A young entrepreneurial couple has developed a wine with a difference. It's all natural, and fertilised by bat poo, thanks to the family of bats who live in an abandoned cabin in the vineyard. An unusual selling point... which creates a wine with a gothic, edgy feel.