Buvette, Saint DX, Murman TsuladzePassengers
Three acts perform in this episode of passengers filmed at the Paris depot for historic metro trains. Welcoming aboard Swiss electro artist Buvette, French electro-pop crooner SAINT DX and Murman Tsuladze, a mysterious crew that seem to have come straight out of the USSR.