Rhye at Paris-Charles de Gaulle AirportPassengers
Canadian outfit Rhye is the brainchild of Canadian vocalist and producer, Mike Milosh. Catch the group performing from an empty Terminal 2 of Paris-Charles de Gaulle airport.