Heritage of Rome: The Balkans
A journey through Europe with Austrian photographer Alfred Seiland searching for traces of the Roman Empire. In Romania he discovers the ancient Roman province of Dacia which holds to this day the largest deposits of gold in Europe whilst in Serbia he sees the country's most important Roman site: Viminacium.