Marie Meets Marx (1/5)Merchandise
While Marie is shopping at the supermarket, she suddenly hears Marx's voice in the speakerphone. He explains his insane thesis: the goods that have reached our shelves thanks to globalisation don't just shape what we buy, but who we are. Mary is far from convinced, but maybe Marx is not entirely wrong...