Learning to LoseStreetphilosophy
Loss challenges us as human beings. Losing loved-ones, losing our independence or even the thought of losing our lives can be very difficult. How can we live fully and learn from the pain of loss without it taking over our lives? Ronja Von Rönne finds answers by talking to an author, a boxer, a visually impaired gallerist and a 70 year-old techno DJ.