Where Do You Feel at Home?Streetphilosophy
What is home? Is it where we grew up? Or is it in the stories and memories we share? Ronja von Rönne searches for answers by meeting a fisherwoman, an Iranian carpet-seller and storyteller as well as the musician Dillon.