Calais AgainARTE Reportage
Over nine months Yann Moix filmed in Calais, documenting the experiences of migrants trying every day to board lorries bound for Britain, the police trying to disperse the migrants and ordinary Calais residents caught in the middle of a situation that the UK and French governments seem intent on ignoring.