The Rise of Graffiti Writing (2) – From New York To Europe (1/6)
In 1984, inspired by the ‘Wild Style’ and Styles Wars’ films, artists like BATES, SEK, RENS, SMP and SWET got interested in graffiti in the FEEZ style. This generation of young street artists is still going strong creating new works to this day.