STYLE WARS – SEEN
SEEN has been a major influence on street artists from the 1970s to the present day. Beginning in 1973 he has painted around 200 wholecars and countless frescos across the New York subway network. Now residing in Los Angeles, SEEN tells of his appearance in ‘Style Wars’ and of his life’s work.