Tokyo Paranormal
Created after the horror of Hiroshima and Nagasaki by Kazuo Ohno and Tatsumi Hijikata, Butoh is an existential dance characterised by spasmodic movements. Interview with choreographer Akaji Maro, founder of the Dairakudakan company.