Tokyo Paranormal
Eerie Aokigahara forest, an impenetrable stretch of woodland on the slopes of Mount Fuji is also known as ‘the suicide forest’. Every year dozens of Japanese young people come here to end their lives. The Goth group Necronomidal takes inspiration from this strange place.