Utopia in RealityEarn a Living
In one Kibbutz in the Israeli Arabah desert, residents can meet all their needs whether they take part in collective work or not, and there is no compulsion to do so. After 42 years of existence has the founding principle of this community, absolute independence and personal responsibility, reached its limit?