Great SpeechesWallonia Says No: Paul Magnette
On the 14th of October 2016 the Belgian federal state of Wallonia rejected CETA, the trade deal between Canada and the European Union by Waloon first minister Paul Magnette. How did one speech have such an impact on the whole of Europe?