YES, EQUAL! The Road to Equality
In February 2014 Panti Bliss, aka Rory O’Neill, spoke at Dublin's Abbey theatre where he denounced homophobia. The speech became an internet sensation and made Panti Bliss a symbol of the gay rights struggle in Ireland.