Re: Modern Slavery in Italy
Hundreds of thousands of migrant workers from Eastern Europe and Africa work on Italian farms harvesting tomatoes, oranges and olives. Their working conditions are terrible and their salaries are pitifully low. Yvan Sagnet is campaigning against this form of modern slavery by creating the organisation against agricultural labour exploitation, No Cap.