Beethoven's Piano Concerto No. 5Mikko Franck and Bertrand Chamoyou
French pianist Bertrand Chamayou takes on Beethoven’s triumphant fifth piano concerto ‘the emperor’ with the Orchestre Philharmonique de Radio France conducted by Mikko Franck.