Wild BerlinAnimals of the Metropolis
Around 100 beavers live in the rivers and lakes of Berlin. But accommodation on the waterfront is in high demand and the beaver habitat is being encroached on by property developers. It's just one of many animals to make Berlin home; there's urban gulls taking over a shopping centre roof, and the nightingale, which has a particularly fondness for Berlin.