Producer
Dominique BlancA Photographic Pause
Olivier Roller chooses two photos from his shoot with actress Dominique Blanc. He thinks they are wonderful, Blanc has other ideas. Roller’s approach is to destabilise his subjects, to lead them outside of their comfort zone in order to create singular images.