Autoplay
Bernard-Henri LévyA Photographic Pause
After waiting for over 10 years, finally Olivier Roller felt the time was right to photograph the philosopher Bernard-Henry Levy. Roller’s approach is to destabilise his models, to lead them outside of their comfort zone in order to create singular images.